sâmbătă, 14 februarie 2009

Ce citesc azi


Ca sa nu mai avem confuzii in ceea ce priveste limba blogului, de azi va fi oficial, romana. A fost engleza pana acum, dintr-un motiv tare obiectiv care acum nu mai e valabil. Asa ca "back to the roots" dupa cum zice romanu'.

Am mai avut o data un post de genul asta si probabil voi mai avea.

Cat despre carte, imi place autorul. Am mai citit cateva carti scrise de Mika Waltari. Cea mai interesanta a fost Egipteanul. Detalii despre el puteti gasi peste tot. Mie imi place in mod special modul lui de expunere. Imi aduce aminte de compunerile pe care trebuia sa le facem la istorie in gimnaziu. Atunci, trebuia sa intram in atmosfera epocii studiate si sa inventam istorisiri care sa respecte adevarul istoric si sa coaguleze elemente social-culturale. Eu bine, Mika Waltari se pare ca face lucrul acesta cu o mare acuratete, la o scara evident mai mare, cu putin umor... plus ceva romantism si framantari interioare bine subliniate din loc in loc.

Niciun comentariu: